piątek, 27 kwietnia 2012

Gumowa Gąbeczka do mycia twarzy AVON

Jeżeli chodzi o ten produkt z Avonu do mycia twarzy to jest naprawdę bardzo dobry. Kupiłam go już jakiś czas temu ale jakoś byłam sceptycznie do niego nastawiona, aż w końcu go użyłam. Gąbeczkę  możemy użyć przy peelingowaniu twarzy, również przy myciu twarzy żelem czy mleczkiem , jest delikatna więc nie podrażni skóry, jest cała gumowa i bardzo miękka. Łatwo się też czyści.

Jestem zadowolona z tego produktu, także wam tez polecam;)


                                           

8 komentarzy:

  1. mam podobną, zostawiłam ją sobie od żelu Loreal, całkiem fajnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że Avon ma takie gąbki w sprzedaży.
    P.S. Jeśli chodzi o Twój komentarz u mnie na blogu to właściwie nie wiem jakie mam odczucia do Clareny. Większość próbek miała tak mało kosmetyku w sobie, że starczyły tylko na jedno użycie, jedynie kilka z nich na dwa użycia. Dlatego ciężko jest mi wyrobić sobie o nich zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jestem przekonana do gąbeczki ale za to myje twarz szczoteczką , którą kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, chyba muszę wypróbować to cudeńko, myślę, że może fajnie oczyszczać pory.

    OdpowiedzUsuń
  5. brzmi ciekawie, może pora się na coś takiego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej gąbeczki jeszcze nie używałam, ale nie wyobrażam sobie już mycia twarzy bez użycia jakiejś szczoteczki lub gąbeczki :-) Efekty są nieporównywalnie lepsze i skóra bardziej promienna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy można ja też gdzieś indziej dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. women-beauty1 lipca 2014 19:47

      ja ją kupiłam już bardzo dawno temu, niestety wydaje mi się że już jej nie ma w katalogu, ani ogólnie w sprzedaży:(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety