środa, 26 czerwca 2013

Top 5- Pomadkowi ulubieńcy Czerwca

Cześć,

Dziś troszkę o moich ulubionych pomadka w miesiącu czerwcu. Ja widać na zdjęciach głownie używałam pomadek delikatnych jasnych w odcieniach różu , z tego względu na to  że dość mocno maluje oczy.A też znalazły się dwie o mocniejszych kolorkach. Przyznam szczerzę że kiedyś w ogóle nie używałam pomadek drażniło mnie że coś mam na ustach nałożone, a teraz nie wyobrażam sobie nie mieć pomalowanych ust. Cały czas kupuje nowe kolory, także kolekcja się powiększa;) 




1. Rimmel  London Apocalips 102 Nova

Przepiękny odcień różu , który ma bardzo dobrą trwałość.
Aplikacja tej pomadki/błyszczyku jest bezproblemowa ze względu na jej kremową konsystencję. 



2. Couleurs Nature Rouge Voile Brillance Yves Rocher ( Liczi)

Bardzo ładny naturalny kolor, z delikatnymi drobinkami, świetnie nawilża i przepięknie pachnie. Czego chcieć więcej;)




3. Rimmel London Airy Fairy 070

Recenzja TUTAJ



4.Inglot Slim Gel nr. 53

Recenzja TUTAJ



5. Celia Care nr. 2

 Na temat tej pomadki wystawię osobną recenzję i napiszę o niej więcej. Ale powiem krótko świetna :)





A jakich odcieni pomadek wy najczęściej używacie ?


Pozdrawiam 
women-beauty;)




12 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te od Rimmel <3 muszę zerknąć czy tutaj są dostępne :)
    Ja też lubię delikatne kolory które ładnie nawilżają i dają efekt wilgotnych ust SEXY :D
    Posiadam dwie pomadki w podobnych kolorach do tej rózowej Rimmel i YR liczi to takie bardziej błyszczyki od Dior gdybyś była ciekawa jak się u mnie spisują to zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie wpadła w oko ta z Inglota :) ogólnie lubię takie odcienie pomadek

    OdpowiedzUsuń
  3. Apocalips Nova pięknie wygląda, aż zobaczę sobie w Rossmannie

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam Apocalips :) Chyba ma wiele zwolenniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moj ulubieniec to moja nowosc czyli MAC girl about town x

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kolorki! ten Rimmelek z pierwszego zdjęcia wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rimmel London Apocalips boski!

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy błyszczyk najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia pomadka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sobie chwalę te rimmelowskie lakiery do ust;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się kształt Twoich ust :) Piękne szmineczki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Najchętniej sięgam po czerwienie:) Makijaż oczu często ogranicza się do tuszu, ale usta muszą być pomalowane:)

    Nova wygląda zachęcająco:) Ładnym różem nie pogardzę;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety