piątek, 21 czerwca 2013

Airy Fairy 070


Cześć,

Pomadka Airy Fairy  jest każdej z nas znana i większość z was ją ma. Ja przyznam szczerzę że nabyłam ją dość niedawno.  Dodatkowo udało mi się kupić ją w promocji;)  Przez co zaczęłam ją co raz bardziej lubić. Ma przepiękny różowo pudrowy kolor z bardzo delikatnym złotymi drobinkami i jest bardzo dobrze na pigmentowana. Posiada bardzo przyjemną kremową konsystencje, która bez problemów się rozprowadza . Na moich ustach utrzymuję się od 2-3 godzin, więc myślę że trwałość jest dobra. Nie wysusza co jest ważnym elementem pomadek. 

Ja osobiście uważam że ten kolor pasuję większości kobiet, jest bardzo uniwersalny.




Z tej serii mam jeszcze pomadkę o kolorze 038 In Vogue.
Bardzo odpowiada mi ta seria i myślę że nie skończy się tylko na tych dwóch;)

Pozdrawiam
women-beauty;)


6 komentarzy:

  1. Hey :) też posiadam Airy fairy lecz przy mojej karnacji niesyty nie
    wygląda korzystnie ;/ pomadka bardzo ładnie wygląda u ciebie na ustach :)) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda u Ciebie naprawdę ładnie, przyrzec mogę. Choć nie jestem fanką takich nudogennych ust. :) Wolę mocniejsze kolorki.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten kolorek, chyba muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładny kolor ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety