poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Makijaż Szaro-Fioletowy;)

Cześć, 

Ostatnio nabrałam weny na makijaże, więc dziś mam dla was kolejny, tym razem szary z elementami  fioletu. Spokojnie ten makijaż można wykorzystać na dzień, kącik jest mocno rozświetlony, dlatego też oko wygląda świeżo. 

    

   


Produkty użyte do makijażu:

Oczy
-baza pod Cienie Inglot
-cienie do powiek;  Wewnętrzny kącik -Inglot nr. 431, zewnętrzny kącik- Inglot nr. 434 ,oraz przyciemniłam go delikatnie czarnym cienie Inglot nr. 63 , pod łukiem brwiowym- Inglot nr. 463, dolna powieka została pomalowana cieniem Inglot nr.126

-Tusz do rzęs Get Big Lashes Essence

Twarz
- BB Cream  Beauty Balm Astor nr. 100 Ivory
- Korektor pod oczy Wake Me Up Rimmel nr. 020 True Ivory
Puder Prasowany Satin Matt  Bell 

- Puder rozświetlający Inglot Multicolor System nr.83 <3
- Róż do policzków Inglot nr. 82

Usta:
- Stay Matt Lip Cream Essence nr. 01 Velvet Rose






Pozdrawiam;)
women-beauty

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż, w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz oczyska sliczne!
    piekny makijaz :)
    u mnie dzis recenzja serum na zaczerwienienia z Bandi
    milego popoludnia x x x

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały dzienniaczek, wypróbuję na sobie. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog został wyróżniony przeze mnie do zabawy "Liebster" : http://azime-make-up.blogspot.com/2013/04/13-druga-czesc-zdjec-od-farbki-oraz.html
    Czekam na odpowiedzi do pytań ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za nominację na pewno niebawem odpowiem;)

      Usuń
  5. Piękny makijaż;))


    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna z Ciebie dziewczyna :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale babeczka do schrupania no!
    To było dość kolokwialnie powiedziane, natomiast bardzo podoba mi się Twój typ urody, taki drobny, subtelny i w dodatku okraszony bardzo fajnym makijażem z nutą elegancji. Aż przyjemnie (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyszedł Ci ten makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś baaardzo podobna do mojej znajomej z uczelni ;) aż niewiarygodne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety