wtorek, 2 kwietnia 2013

Liebster Award- kolejny raz ;)

Cześć,





Jest mi strasznie miło bo po raz drugi dostałam nominację do Liebster Award i to od trzech osób a mianowicie od Marty ( http://mjsmakeup.blogspot.com) ,Gosi (od http://bluebrush87.blogspot.com)i Eweliny (http://najciekawszyblog.blogspot.com/). Bardzo dziękuję wam dziewczyny;) A teraz przechodzę do rzeczy.


Nominacje otrzymujemy od innego blogera, przeważnie otrzymują ją blogi o małej ilości obserwujących do 200 , co pozwala na ich rozpowszechnienie ;) , jest to "nagroda" za nienaganne prowadzenie bloga.
Odpowiadamy na 11 pytań otrzymanych od osoby nominującej, następnie my mamy za zadanie nominować 11 osób i podać nowe pytania ;)

Nie można nominować osoby, która Ciebie nominowała.



Pytania od Marty;) :

1. Jaką jedną rzecz byś w sobie zmieniła?
Jeżeli chodzi o charakter, żebym przestała się przejmować głupotami.
2. Kierujesz się sercem czy rozumem?
Staram się kierować sercem, bo ono bardzo często dobrze podpowiada;)
3. Czy robisz sama kosmetyki? Jeśli tak to jakie?
Jeszcze nie miałam przyjemności robić sama.
4. Czy oglądasz filmiki urodowe na YT? Jeśli tak, to kogo lubisz najbardziej?
Pewnie że oglądam, trudno mi jest powiedzieć bo mam wiele kanałów które tak samo często oglądam;)
5. Największy bubel kosmetyczny na jaki trafiłaś?
Był to podkład z Lirene, nawet jest na moim blogu opinia o nim to można sobie przeczytać;)
6. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
Lubię włosy rozpuszczone, więc jeżeli chce coś już zmienić to je kręcę;)
7. Ulubione perfumy?
"Roberto Cavalli" nowość 2012
8. Gdybyś mogła nałożyć na twarz tylko 3 produkty to co by to było?
Na pewno tusz do rzęs, eyeliner i chyba zamiast podkładu, krem BB!
9. Jaka jest według Ciebie najgorsza "zbrodnia" makijażowa ?
Według mnie źle dobrany podkład i kolor odcinający się od szyj.
10. Ulubiona pora roku?
Oczywiście że lato!
11. Komedia czy horror? 
Zdecydowanie komedia, nie lubię i boję się oglądać horrory;)

Pytania od bluebrush87 :

1. Jaki jest Twój ulubiony kolor ?
Jest wiele kolorów które lubię nie ma takiego jednego;)
2. Czym zajmujesz się na co dzień ?
Uczę się i pracuję.
3. Wolisz psy czy koty ?
Zdecydowanie psy!
4. Jaka jest Twoja ulubiona muzyka/zespół?
Mam wielu wykonawców których lubię np: Adel, Zespół The Wanted , Alicia Keys, Rihanna ,a muzyki słucham różnej;)
 5. Kim chciałabyś być, gdybyś mogła cofnąć się w czasie (np. Kleopatrą?:D) i dlaczego ?
Przyznam szczerzę nigdy się nad tym nie zastanawiałam. 
6. Czego się boisz ?

Jest wiele rzeczy których się boję np: oglądać horrory, samotności, utraty bliskich osób!
7. Co sprawia Ci największą trudność w makijażu ?
Przyznam szczerzę że ze wszystkim sobie w miarę dobrze radzę.
8. Ile zajmuje Ci zrobienie dziennego makijażu np. do szkoły/pracy (średnio)
Myślę że mniej więcej koło 20-25 minut :)
9. Jaki był najlepszy prezent, jaki dostałaś na urodziny/imieniny ?

Piękną toaletkę którą sprezentował mi mój chłopak na urodziny.
10. Kiedy masz imieniny :) ?

 Imieniny obchodzę 27 sierpnia ;)
11Co zmieniłabyś w moim blogu ?

Chyba jaśniejsze tło, bo wtedy blog jest moim zdaniem bardziej przejrzysty;)

Pytania od Eweliny:


1. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyków?

Inglot
2. Czy masz jeszcze jakieś pasje-jakie?
Taniec ale także moda i stylizacja.
3. Lubisz psy?
Ja osobiście nie mam psa, ale strasznie je lubię.
4. Jaka jest Twoja ulubiona piosenkarka?
"Rihanna"
5. Kim chciałabyś być gdybyś urodziła się ponownie?
Szczerzę mówiąc sobą.
6. Co chciałabyś w swoim życiu zmienić?
Znaleźć dobrze płatną i stabilną pracę.
7. Co sprawia Ci największa trudność w zrobieniu makijażu?

Przyznam szczerzę że ze wszystkim sobie w miarę dobrze radzę.
8. Jaki makijaż najbardziej Ci odpowiada delikatny czy mocny?

Maluję się różnie, ale podobno lepiej mi w mocniejszych makijażach i w nich też dobrze się czuję;)
9.Twoje niespełnione marzenie?
Bycie modelką;)
10.Jeśli miałabyś się zamienić w zwierzątko to jakie?
Oj trudne pytanie, sama nie wiem.
11Czy miałabyś jakieś sugestie co do mojego bloga?
Raczej nie;)

Osoby nominowane: 
1. http://kamitabi.blogspot.com/
2.http://krisiwona.blogspot.com/
3.http://nailsbyweronika.blogspot.com/
4.http://pocket-full-of-sunshine84.blogspot.com/
5.http://lyssa799.blogspot.com/
6.http://whitemakeup.blogspot.com/
7. http://walkaodoskonalosc.blogspot.com/
8.http://secondhandface.blogspot.com/

Pytania dla nominowanych:
1.Czy lubisz tańczyć?
2.Jaka jest twoja ulubiona książka?
3.Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
4.Jaką część garderoby w szafie masz najwięcej?
5.Co sprawia Ci radość?
6.Jaką dyscyplinę sportu uprawiasz?
7. Lubisz gotować?
8.Jak spędzasz wolny czas?
9.Co wolisz  morze czy góry?
10.Twoje motto?
11.Jaki jest twój ulubiony film?


 Pozdrawiam;)
women-beauty

4 komentarze:

  1. Ja sama muszę się zabrać za odpowiedź na tagi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za nominację, jest mi bardzo miło, na pewno odpowiem na pytania :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję za Tag :) Czuje się świetnie wyróżniona :)
    zupełnie nie dawno tez zostałam nominowana, więc pozwól, ze dodam odpowiedzi tu u Ciebie w komentarzu :)

    1.Uwielbiam tańczyć!!!! Nie wyobrażam sobie świata bez muzyki i tańca!!
    2.Napewno 50 Shades of Grey ... :P
    3.Do końca nie nazwę tego potrawa,ale są to frytki :):)
    4.Zdecydowanie bluzek :)
    5.Piekna pogoda!! słoneczko pomaga wytwarzać witaminę D dzięki której zawsze jestem uśmiechnięta :)
    6.Nie jestem fanka sportu,przyznam się szczerze ;) ale chętnie sama wykonuje ćwiczenia tonujace figure :)
    7.Czasami mam dzień na gotowanie,ale zdecydowanie wole jak ktoś gotuje dla mnie:)
    8.Jak tylko mam wolna chwile,pisze mój blog,lecz rodzina jest dla mnie najważniejsza wiec zdecydowanie większą cześć mojego wolnego czasu poświęcam im:)
    9.Oj zdecydowanie morze!! Pochodzę z dolnego śląska wiec cale moje dzieciństwo i wczesna młodość spędziłam w terenach górzystych,jak to mówią tęsknisz za tym czego nie masz :)
    10.''Zasiewaj to co chciałabyś zebrać''
    11.Twilight saga !!

    OdpowiedzUsuń
  4. http://secondhandface.blogspot.co.uk/2013/04/liebster-blog-award-tag-czyli-dzis.html Odpowiedziałam na Twoje pytania, jeśli chcesz poznać odpowiedzi to zapraszam! :)

    Pozdrawiam ciepło!! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety