wtorek, 9 kwietnia 2013

Duet Doskonały z Bath and Body Works !

Cześć, 

Przyszła pora na recenzję produktów Bath and Body Works z którą zbierałam się już dłuższy czas. A dokładnie chodzi tu o balsam do ciała i żel pod prysznic z serii "Twilight Woods". Są to moje pierwsze produkty z tej firmy i nie ostatnie;) Zapach który wybrałam jest idealnie trafiony w mój gust. Jest wyraźny i intensywny. Jak widać na zdjęciu zużycie tych produktów jest takie samo , gdyż zawsze używam ich razem. Tak mi doradziłam pani w salonie, że wtedy jest lepszy efekt, i jak najbardziej się z tym zgadzam:)

Żel pod prysznic Twilight Woods -używać tego produktu podczas kąpieli to sama rozkosz. Zapach żelu roznosi się po całej łazience. Konsystencja tego żelu jest delikatnie gęstsza od innych żeli. Bardzo dobrze się pieni. Nie wysusza skóry i  zarazem bardzo dobrze ją odżywia. Mieszanka  nektaru z moreli , płatków mimozy  i toskańskiego cypru daje niesamowity efekt!


Balsam Do Ciała " Twilight Woods"- można powiedzieć że są to perfumy w kremie;) Przede wszystkim bardzo spodobał mi się zapach i sposób w jakich wchłaniał się w moją skórę. Bardzo sprawnie w przeciwieństwie do innych balsamów których  używałam.  Utrzymuję się na skórze naprawdę bardzo długo, a dodatkowo tak jak pisałam we wstępie , gdy go użyjemy razem z żelem ,efekt  jest jeszcze lepszy;) Bardzo dobrze wygładza i nawilża skórę.  Składniki które zawiera ten balsam czyli masło Shea, Wit. E, olejek Jojoba mówią same za siebie.

Masło Shea- nawilża, koi i działa przeciwzmarszczkowo.
Witamina E- pielęgnuję skórę i nawilża .
Olejek Jojoba- zapobiega wysuszeniu skóry i dzięki nie mu balsam się lepiej wchłania;)


Zapachy obydwu produktów są niesamowicie wyraziste i  uwodzicielskie.

Polecam!





Pozdrawiam;)
women-beauty

9 komentarzy:

  1. moze kiedys sie na nie skusze
    narazie mam zakaz na kupowanie pielegnacji ;)
    za duuuuzo czekam na uzycie
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że nie mam dostępu do tych kosmetyków, bo bym zrobiła jakiś napad na te kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam perfumy warm vanilla sugar i są mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. wygladają zachęcająco ;)

    pozdrawiam
    FK;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie mialam nic z Bath & Body Works :)

    OdpowiedzUsuń
  7. woow wyglądają niesamowicie!! a jaka ich cena?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi akurat udało się trafić na promocję i oba produkty kupiłam za 45 złoty, a normalnie jeden kosztuję 35 złoty;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety