wtorek, 28 kwietnia 2015

Świeżość i delikatność w jednym | Pomadka Mac "Angel"

Witajcie,

Dziś przygotowałam dla Was recenzję pomadki "Angel" z Mac. Muszę przyznać że jestem w niej zakochana od pierwszego użycia , wcześniej się broniłam przed tego typu kolorami bo sądziłam że dziwacznie w nich wyglądam, a tu okazało się że jest mi w nich bardzo dobrze.
Pomadka Angel zyskała u mnie sympatię nie tylko bardzo ładnym kolorem jasnego różu ale także cudownym lekko waniliowym zapachem. To własnie zapach wyróżnia pomadki Mac przez co między innym są tak wyjątkowe. Angel, to pomadka o wykończeniu frost czyli prościej mówiąc jest to lekko schłodzony, mroźny efekt na ustach. Posiada średnie krycie i bardzo dobrą pigmentację. Trwałość jest na bardzo dobrym poziomie, jeżeli schodzi już z ust to równomiernie. Jest to pomadka która nawilża i odżywia usta, przekonałam się o tym ponieważ moje usta mają dużą tendencję do wysuszania a po jej użyciu czułam komfort i efekt miękkości. Dzięki kremowej konsystencji nie ma problemu z aplikacją. Opakowanie pomadki jest solidnie wykonane, nic się z nim nie dzieję.  Cena produktu jest adekwatna do jakości.

Cena: 86zł


Uwielbiam ją i polecam wszystkim ten kolor bo wygląda na ustach prześlicznie.
Warto mieć taką perełkę w swojej kosmetyczce!



Jak wam się podoba taki odcień na ustach? 
Miałyście okazję używać tej pomadki?



Pozdrawiam:)
women-beauty

7 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety