czwartek, 2 kwietnia 2015

Makijaż w odcieniach różu i fioletu | Mocny akcent skierowany na oczy i usta

Witajcie,

Pogoda nas nie rozpieszcza a miałam już małą nadzieję że będzie cieplej. Dla tego dziś mam dla was propozycję makijażu w kolorach bardziej żywych i intensywnych aby przywołać trochę wiosny. Główną rolę odgrywają tu fioletowe usta, które w ostatnim czasie dość często u mnie goszczą. Ogólnie makijaż jest dość intensywny i zdaję sobie sprawę że nie każda z was jest na tyle odważna żeby go wykonać ale spokojnie można go zmodyfikować i wykonać go delikatniej. Ja uwielbiam fiolet i czuję się w nim bardzo dobrze.






Produkty użyte do makijażu:

-podkład Pro Longwear MAC (NC15)
-korektor pod oczy Mineralize Concealer Mac (NW20)
-puder prasowany Studio Careblend Mac "Light Plus"
- puder brązujący Mac "Matte Bronze"
-róż do policzków Mac " Azalea Blossom" ( Kolekcja Limitowana Toledo)
-puder rozświetlający Skinfinish Mineralize MAC " Perfect Topping"(Kolekcja Limitowana)
-cień w kremie w kolorze cielistym Pro Longwear Paint Pot Mac "Utterly Becoming" (Kolekcja Limitowana );Podobny do Painterly  
-cienie: cała powieka: Orb -Mac; środek powieki: Beautiful Iris- Mac; zewnętrzny kącik i dolna powieka szarość Knight Divine  -Mac;brąz Charcoal Brown-Mac oraz Beautiful Iris- Mac
-kącik wewnętrzny- eyeliner Fluidline Mac "Chilled" (Kolekcja Limitowana); mocno roztarty
-kredka do oczu 01 Khol Inglot (Kreska)
-tusz do rzęs False Lashes Extreme Black
-cień do brwi Inglot nr.569
-żel do brwi bezbarwny MAC
-konturówka do ust Mac "Magenta"
-pomadka do ust Mac Ultimate "Vougue En Violet"




Jak się wam podoba taka propozycja makijażu?


Pozdrawiam:)
women-beauty



15 komentarzy:

  1. Super podoba mi się cały makijaż łącznie z mocnymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, piękna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Totalnie nie moje kolory, acz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam fiolet! Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie podkreślona tęczówka oka :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż! Kolory bajkowe! Bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Odważne usta I kolor robi wrażenie. A makijaż oczu wręcz obłędny !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny makijaż. idealnie dopasowana szminka, a całość pięknie dopasowana do Twojej urody i koloru włosów ...no cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Bardzo ładnie ci! podkreśla twoje oczy ;) Ciekawy ten kolor na środkowej powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow.. Ślicznie wyglądasz. Super makijaż. Okulista Lublin pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety