sobota, 18 października 2014

Moja poranna pielęgnacja twarzy

Witajcie,
Dziś na moim blogu coś czego jeszcze nie było. 
Chciałabym wam opowiedzieć o mojej porannej pielęgnacji twarzy. 
Zapewne każdy z was wie, że poranna i wieczorna pielęgnacja różnią się od siebie i są uzależniona od rodzaju cery.
Ja jestem szczęśliwą posiadaczką cery normalnej, w kierunku lekko suchej. Nie mogę na nią narzekać, ponieważ jest bezproblemowa - gładka bez żadnych zaskórników czy krostek. No dobra czasami coś by się znalazło, ale jestem w stanie jej to wybaczyć:)
Lubie testować nowe kosmetyki, jednak staram się konsekwentnie zużywać je do końca (skóra lubi systematyczność). 

Mój aktualny zestaw przedstawia się tak:



KROK 1 - OCZYSZCZANIE

Nasza buzia po nocy jest zaspana, nieświeża i aż sama domaga się aby ją oczyścić. Używam wtedy delikatnego żelu do mycia twarzy akurat teraz mam z Yves Rocher Pure Calmille z wyciągiem z rumianku. Jest idealny, i sprawdza się naprawdę świetnie. Nie podrażnia, bardzo dobrze oczyszcza i daje niesamowity efekt komfortu. Twarz osuszam po umyciu ręcznikiem przeznaczonym wyłącznie do tego, albo ręcznikami papierowymi.

KROK 2 - TONIZOWANIE

Sporo z nas zapomina o tym albo się nie chce , by tonizować naszą buzie. Ja zawsze po umyciu skóry twarzy używam toniku. Dla mnie jest to bardzo ważny punkt porannej pielęgnacji, choćby dla tego że tonik zdejmuję pozostałości po kosmetykach oczyszczających ,jak również odświeża i nawilża. Obecnie używam toniku z Yves Rocher Hydra Vegetal i jestem bardzo zadowolona, choć  w kolejce do przetestowania czeka następny z Sylveco.

KROK 3 - ODŚWIEŻENIE

Gdy tonik się już wchłonie, od razu używam wody termalne albo płynu odświeżającego to dodaje mi energii, i od razu budzi się do życia:) Teraz używam płynu lawendowego Fitomed i muszę przyznać że jest świetny, i jak pachnie. Choć kusi mnie aby wypróbować z Fitomed inne płyny. 

KROK 4 - PIELĘGNACJA OKOLICY OCZU

Aplikacja kremu pod oczy jest bardzo ważna i powinniśmy o skórę wokół oczu dbać. Okolica oczu jest szczególnie wrażliwa i narażona na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych, procesu zmęczenia i stresu, dlatego łatwo ulegają odwodnieniom, przesuszeniom i podrażnieniom. Ja używam kremu z Mac Response Eye Cream i go uwielbiam. Nawilża , wygładza jak również niweluje lekkie opuchnięcia. Nie chciałabym dużo zdradzać bo zrobię osobną recenzję.

KROK 5 - NAWILŻANIE

Na sam koniec aplikuję krem do twarzy. Ostatnio zaczęłam używać kremu z Ziaj TUTAJ. Spełnia moje wszystkie oczekiwania. Nawilża, pozostawia skórę miękką i gładką w dotyku. 


Czekam na wasze zestawy, schematy pielęgnacyjne. Jestem ciekawa jak to u was wygląda, może i mnie uda się podpatrzeć coś nowego.



Pozdrawiam:)
women-beauty

10 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej recenzji kremu pod oczy, będę na nią czekać ;) Fajnie, że dbasz o cerę, to jest ważne. Jak wspomniałaś w poście, ja chyba należę do tych osób, które z lenistwa nie tonizują twarzy, jednak warto to robić, bo toniki przywracają odpowiednie pH skórze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać na recenzję kremu pod oczy MAC. Ja miałam Charged Water, fajnie nawilżał, ale nie wpływał na redukcję zmarszczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zapominam rano o kremie pod oczy własnie;) dlatego czekam na recenzję to moze też zacznę stosowac;)

    OdpowiedzUsuń
  4. z kuracji nawilżającej Ziaja również byłam zadowolona, nawet bardziej od Alantan Dermoline

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa ta twoja poranna pielęgnacja :) Ja ostatnio szukam jakiegoś dobrego kremu pod oczy i nic nie mogę znaleźć... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fitomed ma genialne kosmetyki, tego płyny akurat nie miałam, poszukam go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo produktów, których nie znam :)


    Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety