czwartek, 30 października 2014

Książkowe Nowości

Witajcie,

W ostatnim czasie dość często zaczęłam kupować książki. A muszę przyznać że jakoś strasznie nie przepadam za ich czytaniem. Książka musi mnie zainteresować i musi być w tematyce którą lubię. Ostatnio zakupiłam dwie, a jedną z tych książek chciałam bardzo mieć, a mianowicie chodzi tu o #SZEFOWA Najseksowniejsza prezes świata Sophia Amoruso. Jestem ciekawa jak doszła do tak wielkiego sukcesu. Jeżeli ktoś nie zna słynnego imperium mody "Nasty Gal" zachęcam aby bliżej się poznać! Druga nowość to Francuski Szyk! "Zostań własną stylistką".  Może w niej znajdę jakiś kilka cennych rad, które pomogą mi w codziennych stylizacjach. 

A teraz zabieram się do czytania, a za jakiś czas zapraszam was na recenzję tych książek:)






Pozdrawiam:)
women-beauty

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety