środa, 6 sierpnia 2014

Błękitna Laguna:)

Witajcie,

Na dziś przygotowałam dla Was makijaż mocno podkreślający oko, doskonale nadający się na wieczory w nadmorskich kurortach i nie tylko .Taki odcień "otworzy oko", doda świeżości spojrzeniu niczym powiew bryzy morskiej, a w połączeniu z czarnym nada drapieżnego looku. Nie bójcie się i próbujcie kolorów lata:) Do dzieła.

Na całą powiekę górną-ruchomą oraz dolną nałożyłam jasno beżowy, matowy cień. Następnie dolną powiekę zaznaczyłam kredką w kolorze morskim. Do utrwalenia i wydobycia mocniejszego koloru użyłam niebiesko-turkusowego cienia, który rozblendowałam razem z kredką. Na zewnętrzny kącik przez całe załamanie powieki nałożyłam brązowo- szary cień, w celu wykonturowania i optycznego powiększenia oka. Aby wzmocnić look i wydobyć spojrzenie, wzdłuż linii rzęs zrobiłam czarną kreskę miękką kredką, następnie utrwaliłam to czarnym cieniem (jestem fanką kresek robionych kredką ;-P). Twarz lekko rozświetliłam i dodałam delikatnego różu. Brwi zaznaczyłam ciemno brązowym cieniem, utrwalając je bezbarwnym żelem. Aby podkreślić łuk brwiowy bezpośrednio pod niego, koncentrując się na miejscu gdzie brew jest uniesiona najwyżej, nałożyłam jasny cielisty cień.  Usta pomalowałam pomadką w kolorze nude.







 
 Produkty użyte do makijażu:
 
-podkład Studio Sculpt MAC (NC25)
-korektor pod oczy Mineralize Concealer Mac (NW20)
-puder sypki INGLOT nr.14
- puder brązujący Inglot nr.80
-róż Mineralize Blush MAC Gentle
-puder rozświetlający Skinfinish Mineralize MAC Soft and Gentle
-baza pod cienie Inglot
-cienie MAC: Carbon-czarny, Divine Blue -niebiesko-turkusowy (Kolekcja Limitowana);Orb-beżowy cielisty Sensique: brązowo-szary (nr. 210 Pearl Glow)
-kredka do oczu Colorama Maybelline (morska zieleń nr.300 Edgy Emerald)
-kredka do oczu Smolder MAC (czarna)
-tusz do rzęs Volumix Fiberlast Eveline (Black)
-cień do brwi Inglot nr.569
-żel do brwi bezbarwny MAC
-pomadka do ust Proenza Schouler MAC (Woodrose )
 
 
 
Jak się wam podoba? 
 
 
 
Pozdrawiam:)
women-beauty
 
 
 
 

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna propozycja letniego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie poprowadzona kreska eyelinerem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała mkeć taką wprawę, wygląda świetnie!
      http://www.lavenderinmydreams.blogspot.com

      Usuń
  3. Makijaż nieziemski, Jesteś Piękna kobietą..;*



    Może wzajemna obserwacja?
    Zapraszam do mnie , jeśli zaobserwujesz daj znać w komentarzu;*

    http://razemoceniajmy.blogspot.com/

    Pozdrawiam Cieplutko;*

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam makijaże w kórych akcentem jest niebieska "kreska" na dolnej powiece . Strasznie kojarzy mi się to z latem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne oczy! Zapraszam do mnie :) www.bisoneveline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne oczka !. Jestem przyzwyczajona do czarnej kreski na linii wodnej i już zapomniałam jak się nosi kolorowe makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się kolorowe kreski na linii wodnej, szczególnie niebieskie i w kolorze turkusu. Do twoich pięknych dużych oczu wygląda to obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety