sobota, 4 października 2014

Makijaż fioletowo-granatowy


Witajcie,

Dziś mam dla Was kolejny makijaż, tym razem troszkę z kolorem. Jeżeli śledzicie moje bloga wiecie że uwielbiam fiolety i mocno zaznaczone oko.Dlatego mam dla was makijaż w odcieniach fioletu i granatu dla przywrócenia troszkę do lata. Kolory także idealnie wtapiają się w jesienny klimat.Makijaż nie jest trudny do wykonania, więc każda z was bez problemu go zrobi:)
Oczywiście jeżeli nie lubicie ciemnego makijażu, można go śmiało zmodyfikować na wersję delikatniejszą.

Na całą powiekę górną-ruchomą nałożyłam ciemny odcień fioletu. Następnie dolną powiekę zaznaczyłam kredką w kolorze granatowym. Do utrwalenia i wydobycia mocniejszego koloru użyłam granatowego błyszczącego cienia , który rozblendowałam razem z kredką. Na zewnętrzny kącik nałożyłam ten sam granat co na dolnej powiece i lekko go roztarłam do środka załamania powieki, w celu wykonturowania i optycznego powiększenia oka. Aby wzmocnić look i wydobyć spojrzenie, wzdłuż linii rzęs zrobiłam czarną kreskę miękką kredką, następnie utrwaliłam to czarnym cieniem. I na koniec aby oko nie wyglądało na zmęczone w wewnętrzny kącik nałożyłam jasny rozświetlający pigment. Twarz lekko rozświetliłam i dodałam delikatnego różu. Brwi zaznaczyłam ciemno brązowym cieniem, utrwalając je bezbarwnym żelem. Aby podkreślić łuk brwiowy bezpośrednio pod niego, koncentrując się na miejscu gdzie brew jest uniesiona najwyżej, nałożyłam jasny cielisty cień.  Usta pomalowałam błyszczykiem w kolorze nude.




  
 Produkty użyte do makijażu:
 
-podkład Studio Sculpt MAC (NC25)
-korektor pod oczy Mineralize Concealer Mac (NW20)
-puder sypki INGLOT nr.14
- puder brązujący Mac "Golden"
-róż Bell Colour Fun Multi Blush (brzoskwiniowy)
-puder rozświetlający Skinfinish Mineralize MAC Soft and Gentle
-baza pod cienie Avon
-cienie:fiolet- "Noctrunelle" Mac; granat-"Deep Truth" Mac;pod łukiem brwiowym 353 Inglot; wewnętrzny kącik pigment Vanilla 
-kredka do oczu granatowa Mac "Blooz"  (linia wodna)
-kredka do oczu 01 Khol Inglot (czarna kreska)
-tusz do rzęs Volumix Fiberlast Eveline (Black)
-cień do brwi Inglot nr.569
-żel do brwi bezbarwny MAC
-błyszczyk do ust Boy Bait Mac

Jak się wam podoba?:)

Pozdrawiam:) 
women-beauty

14 komentarzy:

  1. Przy tak pięknych oczach każdy makijaż będzie wyglądał cudownie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz oczy i cudowny makijaż zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę napatrzeć się na Twoją urodę ;) A makijaż cudny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie podkreśla tęczówkę ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie Ty masz pięękne oczy *.* Pozazdrościć! A makijaż też strasznie mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  6. masz piękne duże oczka a ten makijaż jeszcze bardziej je uwydatnia, cudownie to wygląa
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli jesteś zainteresowana zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu a ja szybko się odwdzięczę:)

    Zapraszam

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz jestem u Ciebie i na pewno będę wracała, jesteś piękna :o może kiedyś uda nam się nawiązać współpracę przy sesji zdjęciowej :) zapraszam do mnie, oceń mój make up do sesji :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kolory świetnie ze sobą współgrają, idealne połączenie na jesień! Poza tym makijaż bardzo staranny, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory ładnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety