wtorek, 29 listopada 2011

Więcej Koloru!

Dzisiaj mam dla Was propozycję makijażu oczu , którą wykonałam na mojej koleżance. Jest on bardzo kolorowy i dość prosty do zrobienia.

Kosmetyki które użyłam do zrobienia makijażu i małe wskazówki:
-Baza Pod Cienie Inglot
-Cienie Inglot (nr.439 perłowy- fiolet , nr. 477 Matt z drobinką- zielony )
dodałam również przy samej Lini rzęs i na dolnej powiece czarny matowy cień także Inglota nr.391
- Pod łukiem brwiowym cielisty cień Inglota nr. 463
-Tusz do Rzęs ONE BY ONE VOLUM  MAYBELLINE (GLAM BLACK)


Mam nadzieję że Wam się podoba, niedługo następne makijaże i wskazówki! :)

1 komentarz:

  1. Całkiem ładny, dzienny makijaż. Podobają mi się kolory, są żywe i takie antyjesienne. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety