niedziela, 18 listopada 2012

Moje Pierwsze Glossy Box:)

Hej Dziewczynki,

Myślałam już od dawna czy zamówić pudełko Glossy Box czy nie aż w końcu się zdecydowałam. Stwierdziłam że mimo że te kosmetyki są małe to warto próbować nowe produkty, testować nowe marki;)
Moje Glossy Box jest październikowe, ale też dosyć późno je zamówiłam. Paczuszkę dostałam dosyć szybko  bo we wtorek rano a w niedzielę je zamawiałam także naprawdę ok.Oczywiście od razu się dorwałam do otwierania paczki. Opakowanie jest naprawdę starannie zrobione, ładne różowe pudełko które można jeszcze wykorzystać, produkty są zabezpieczone i ładnie owinięte papierem i zawiązane  kokardką.A przede wszystkim jest kartka z informacją o naszych produktach.

 Paczka zawierała w sobie :

1. PAT&RUB Stymulujący peeling do ciała Home Spa
2. BEAUTYFACE Maska i Serum z firmy Mooya 
3. ORGANIQUE Glinka Ghassoul
4. RENE FURTERER  Maska do włosów Karite
5. THE SECRET SOAP STORE Mydło Argan&Goats
6. FRESH MINERALS Mineralny Puder Podkładowy

Gdy przetestuję te produkty na pewno wystawię recenzję:)




Pozdrawiam:)
                                                             

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety