wtorek, 26 lutego 2013

Recenzja: Błyszczyk Lambre Magic Shine

Hej kochane,

dziś pora na kolejną recenzję produktu LAMBRE, tym razem będzie to błyszczyk MAGIC SHINE LIP GLOSS o numerze 6 ( Pastelowy Świt). Testowałam go dłuższy czas i spokojnie mogę już wystawić obiektywną ocenę na jego temat. Zaznaczam że jest to kolekcja błyszczyków z 2012 roku, nowa kolekcja ukarzę się  niebawem;)


 Przed pomalowaniem: 


Po pomalowaniu:



Opis Producenta:


Dzięki kolekcji modnych, lśniących błyszczyków do ust MAGIC SHINE poczujesz się prawdziwą gwiazdą. Wspaniała, trwała formuła dodaje ustom objętości i wypełnia drobne nierówności. Szeroka paleta kolorów pozwoli na każdorazowe urozmaicenie zarówno codziennego, jak i okazyjnego makijażu.
Błyszczyki do ust LAMBRE zapewniają soczysty połysk i ochronę przed pierzchnięciem ust.
Piękno i komfort użytkowania! 

Moja Opinia:

- opakowanie- jest bardzo eleganckie, uważam że dorównuję się nie jednym drogim markom. Jest wygodne w użyciu i poręczne.
- aplikator - jest bardzo wygodny w użyciu, dzięki pędzelkowi możemy w precyzyjny sposób nałożyć błyszczyk i zaznaczyć kontury ust.
-zapach- zapach jest przyjemny, nie przeszkadza w użytkowaniu.
-konsystencja- jeżeli chodzi o konsystencję to jest dla mnie idealna, jest bardziej gęsta dzięki czemu nie rozlewa się na ustach.
- kolor- ma delikatny pudrowy różowy kolor, który dodaje naturalności, ładnie prezentuję się na ustach.
-trwałość-  Trwałość oceniam na naprawdę dobrą. Błyszczyk utrzymuję się dość długo, bardzo dobrze nawilża usta i optycznie je powiększa. Także bardzo dobrą zaletą jest to że ładnie je rozświetla, mimo że nie ma drobinek.

Ogólna ocena:

Produkt przypadł mi do gustu, myślę że na jednym się nie skończy i będę chciała wypróbować inne kolory!

Cena: 20 zł.


Kolejne recenzję niebawem;)

women-beauty

16 komentarzy:

  1. Musze powiedzieć, że masz bardzo ciekawy kształt ust :)
    a kolorek typowo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze coś w tym musi być, że ja nie gustuje w błyszczykach, wolę pomadki :) ale mimo wszystko kolor ładny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma swoje przyzwyczajenia i lubi coś innego używać, ale powiem szczerzę że długo nie mogła się przekonać do błyszczyków a teraz mam ich masę i ciągle używam na zmianę z pomadkami;)

      Usuń
  3. Bardzo ładny i naturalny efekt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jednak ostatnio wole wyrazniejsze kolory i matowe wykonczenie
    x

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wygląda na ustach i co najważniejsze naturalny efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie naturalne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow I love the pictures! Your blog is fantastic!
    I'm following you,can you follow my blog,please??
    http://heel12.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolor ;) Ślicznie wygląda na ustach :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny :)
    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobra recenzja :)
    Zachęciłaś mnie do zakupu ;P
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor bardzo ładny, myślę, że pasowałby każdej z nas:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolor :)
    zapraszam Cię na konkurs na moim blogu, do wygrania DOWOLNA PARA BUTÓW! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety