czwartek, 2 maja 2013

Pomarańcz na paznokietkach;)

Cześć,

Dziś zaprezentuję wam kolejna odsłonę lakieru z Inglota o numerze 949 . Uwielbiam jaskrawe i wyraziste kolory na paznokciach, wszelkiego rodzaju pomarańcze, róże, odcienie koralu itp.  Jednym z nich jest  lakier w odcieniu pomarańczowym. Kolor ten zawiera w sobie delikatna satynową drobinkę która  daje subtelny efekt na paznokciach.Pędzelek  jest tradycyjny  taki sam jak przy wszystkich lakierach Inglota. Efekt krycia uzyskamy nakładając dwie warstwy. Utrzymuję się od 3-4 dni. Na pewno kolor ten będzie często gościł na moich paznokciach;)







Co myślicie o tym kolorze?



Pozdrawiam;)
women-beauty



9 komentarzy:

  1. Piękny pomarańcz ;) Bardzo wiosennie :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam takiego koloru na paznokciach ale podoba mi się!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo sloneczny
    podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny! ja też mam dziś na pazurach Inglota :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki kolorek lakieru z GR, takie ostre tangerine tango... :) Lubię go!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny! Kolor pomarańczowy bezpretensjonalnie kojarzy mi się z wakacjami, dzikimi wypadami ze znajomymi. To kolor ognisk, zachodów słońca, slipek przystojnych ratowników WOPR :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jednak preferuję bardziej czerwone aniżeli pomarańczowe odcienie. Jednak ten też ma swój urok i niewątpliwie kojarzy się z latem. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety