wtorek, 25 lutego 2014

Miłość do zapachów Roberto Cavalli!

Witam,


Chyba jak każda kobieta uwielbiam się perfumować. A ja  w szczególności zapachami Roberto Cavalii. Kiedy powąchałam je pierwszy raz wiedziałam że będzie to miłość od pierwszego użycia:)W swej kolekcji posiadam dwa
Roberto Cavalli, Roberto Cavalli EDP  i  Roberto Cavalli, Nero Assoluto EPD.
Troszeczkę się od siebie różnią Nero Assoluto ma cięższy słodszy zapach a ten drugi ma delikatniejszy. Jako pierwsze w mojej kolekcji pojawiły się te klasyczne złote, a od mojej przyjaciółki w prezencie dostałam te Assoluto. I także skradły moje serce.
Obydwa flakony mają nutę zapachową którą uwielbiam.
 Są one mega intrygujące, zmysłowe i kobiece.
 
 
 
 

 
 
Roberto Cavalli, Roberto Cavalli EDP
 
Zapach jest zmysłowy, seksowny i kobiecy. Bije od nich szyk i mega elegancja. Uwielbiam je za tą mają w  sobie delikatną nutę słodkości, a nie są przesłodzone. Jest lekko ostry co dodaję wyrazistości.
Używam go zarówno na wieczorne wyjście, ale także w dzień, wiem że ma mocniejszy zapach ale mi to nie przeszkadza, dosłownie dwa psiknięcia i zapach jest wyczuwalny ale tak ile potrzebuję. Jeżeli chodzi o ogólną trwałość to utrzymuję się na skórze do 8h może dłużej, na ubraniach wyczuwam jeszcze go na następny dzień.

 
Nuty zapachowe:


Kategoria : orientalne, kwiatowe


nuta głowy: różowy pieprz, zielona mandarynka
nuta serca: kwiat pomarańczy, śliwka mirabelka
nuta bazy: prażony bób tonka, benzoes


Roberto Cavalli, Nero Assoluto EPD

Najnowsza edycja perfum Cavalli to zapach wieczorowy, określany jako elegancki i wyrafinowany. No i taki jest. Jest troszkę mocniejszy od tego klasycznego. I tak samo jak przy poprzednich używam go zarówno na wieczorne wyjście, ale także w dzień, Jeżeli chodzi o ogólną trwałość to utrzymuję się na skórze do 8h może dłużej, na ubraniach wyczuwam jeszcze go na następny dzień. Jest to ciemniejsza strona Cavalliego.
 
Kategoria: kwiatowo - drzewna

Nuty zapachowe: orchidea, czarna wanilia, heban
 
Flakony obu perfum, są genialne. Eleganckie, a ten delikatny akcent panterki dodaje drapieżności. No i oczywiście korek robi wrażenie:) 
Są to perfumy które zostaną na pewno u mnie na dłużej.
Ceny wam niestety nie podam bo jedne dostałam a drugie dawno temu kupowałam.
 
A wy jakie perfumy lubicie? Jakie perfumy skradły wasze serca?
 
 
Pozdrawiam
women-beauty:)
 

 
 

3 komentarze:

  1. Nigdy nie niuchałam tych zapaszków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. tyle co ja się perfum natestowałam i miałam,
    w sumie nadal mam dużo a dużo
    ale Cavalli'ego żadnego nie znam ;) ehh
    trzeba nadrobić kiedyś ;)
    póki co moim nr 1 jest Alien Muglera :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy ich nawet nie wąchałam :) Chyba czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety