środa, 3 września 2014

Lekki spray odżywczy z olejkiem arganowym - Avon, Advance Techniques 360 Nourishment

Witajcie,

Już jakiś czas temu w moich ulubieńcach znalazł się lekki spray z olejkiem arganowym z Avonu. Dziś chciałam wam więcej o nim opowiedzieć, bo naprawdę jest warty uwagi. Nie powiem że wszystkie odżywki z tej firmy się u mnie sprawdziły ale ta sprawdza się naprawdę super.

Odżywka nadaję włosom przepiękny lśniący połysk i sprawia że są miękkie w dotyku. Zdecydowanie ułatwia rozczesywanie, natomiast ja osobiście nie mam jakiegoś problemu z plątaniem :) Na pewno nawilża włosy i zauważyłam że poprawiła stan moich końcówek. Zapach początkowo jest dość intensywny, i nie każdej z was może przypaść do gustu, natomiast po spryskaniu włosów staje się delikatny lekko pudrowy. Często otrzymuję komplementy że bardzo ładnie pachną mi włosy:) Ogromny plus za to że jest w sprayu, i nie trzeba jej spłukiwać. Ma bardzo wygodne i poręczne opakowanie. Jeżeli chodzi o jej wydajność, to jest przyzwoita. Zależy to wyłącznie o długości i ilości włosów. Ja na ich brak nie narzekam, więc automatycznie odżywki używamy więcej:) Również cena odżywki jest bardzo atrakcyjna, często można ja kupić w promocyjnej cenie za 13 zloty.

Z odżywki jestem bardzo zadowolona, na tyle że drugie opakowanie jest już zamówione i na pewno będzie ich więcej:)





Pozdrawiam:)
women-beauty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety