czwartek, 29 stycznia 2015

Żel pod prysznic Wellness&Beauty, Dusch unad Badecreme Mango- &Papaya-Extrakt

Witajcie,

W internecie napotkałam się na wiele pochlebnych opinii na temat kosmetyków Wellness&Beauty z Rossmanna. Chciałam sama bardzo je wypróbować, więc na początek kupiłam żel pod prysznic o zapachu mango i papai. Muszę przyznać że bez dwóch zdań coś magicznego jest w tych kosmetykach. Wiem że mało mogę po jednym produkcie się wypowiadać ale ten żel milo mnie zaskoczył.
Jego największą zaletą jest zapach. Świeży, orzeźwiający, owocowy zapach długo utrzymuję się na skórze jak i w łazience. Przy porannym prysznicu zapach od razu mnie budzi do życia. Żel świetnie się pieni i myje. Nie ma jakiś super właściwości nawilżających ale też nie wysusza skóry. Żel to żel ma dobrze myć, nie możemy dużo wymagać. Działanie odżywcze i nawilżające pozostawiam balsamom czy masłu. Może nie nawilża ale pozostawia uczucie gładkości. Ma bardzo przyjemną gęstą konsystencje która nie zlatuje z dłoni. Natomiast jedynym minusem jest jego wydajność, wiem że nie tylko ja mam z tym problem. Wybaczam mu bo nadrabia niesamowitym zapachem i oczywiście ceną:)
Cena: około 7 zł



Zapach tego produktu uzależnił mnie od niego.Jest po prostu wspaniały!
Na pewno wrócę do niego ja i wypróbuje inne produkty z tej serii. 

Co sądzicie o tej linii kosmetyków? Miałyście okazje używać?


Pozdrawiam:)
women-beauty

4 komentarze:

  1. Chciałabym powąchać po Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W zeszłoroczne lato na urlopie skusiłam się na olejek do kąpieli z serii W&B o tym samym zapachu i byłam nim oczarowana! Nie dość, że ten aromat jest fenomenalny, to i fajnie nawilżał ciało. Mam nadzieję, że jest jeszcze dostępny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego żelu, ale przy najbliższej okazji skuszę się na niego :) W ogóle ma bardzo ładne opakowanie według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach ma dla mnie znaczenie, więc chyba będę musiała wypróbować ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety