wtorek, 6 maja 2014

Insta-Dri Top Coat Sally Hansen

 
Witajcie,
 
dziś przedstawię wam produkt o którym każda z was już słyszała, a nawet używała. W ostatnim czasie stał się on dość popularny i wiele z was jest z niego mega zadowolona. I ja zaliczam się do tych osób które są nim zachwycone. Cóż to jest? Jest to top coat Insta Dri Sally Hansen. Co tu dużo mówić, nie jestem osobą cierpliwą jeżeli chodzi o wysychanie lakieru na paznokciach, a ten produkt zdecydowanie ułatwia mi wykonywanie manicure i stało się do dla mnie jeszcze przyjemniejsze. Genialnie utrwala manicure, lakier trzyma się 4 dni. Dodatkowo bardzo ładnie nabłyszcza, i połysk ten pozostaje przez dłuższy czas. Jest dość wydajny. Posiada bardzo wygony pędzelek, ale jest mały minus jest zbyt krótki, bo wydostanie końcówki produktu jest niemożliwe. Jeżeli chodzi o cenę to nie jest mała, mi akurat udało się go kupić na dość korzystnej promocji, które zresztą często się zdarzają. Natomiast liczy się jakość, ten produkt naprawdę działa, i to w 100 procentach. Wypróbujcie koniecznie!
 


 
"Produkt ten spowodował że robienie manicure stało się dla mnie bardzo przyjemne i szybkie."
 
 
A wy miałyście z nim do czynienia? A jak się u was sprawdza??
 
 
Pozdrawiam:)
 women-beauty
 
 
 

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety