piątek, 30 maja 2014

Sephora, Ultra Nourishing Shower Cream (Nawilżający żel pod prysznic)

Witajcie,

Już dawno powinnam wam przedstawić nawilżający żel pod prysznic z Sephory. Jest to jeden z lepszych produktów do mycia ciała jakie miałam. Kupiłam go pod wypływem wcześniej przetestowanej próbki i od razu się polubiliśmy.
Zacznę od tego że przepięknie pachnie, nie wiem jak to do końca określić ale jest to zapach mleczno-pudrowy. Przepiękny! Posiada bardzo przyjemną kremową konsystencję, troszkę bardziej gęstą od innych żeli. Bardzo dobrze się pieni.No i najważniejsze działanie. Świetnie nawilża i odżywia skórę. Po użyciu tego produktu nie wyczuwam ściągnięcia, a wręcz przeciwnie skóra jest miękka i gładka w dotyku. Produkt ten daje poczucie komfortu.
Zdarza się nawet że nie mam potem czasu użyć balsamu, to skóra jest przez dłuższy czas nawilżona. Genialny dla skóry przesuszonej, ale dla innych także. Duża butla, z praktycznym dozownikiem.
Jedynym malutkim minusem jest cena, 39zł. Ale przedkładając to na wydajność, ilość i jakość, naprawdę warto.
 
 




 
 
 
 
Pozdrawiam:)
women-beauty

6 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie skład INCI :) Co tam napchali, jakiej chemii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie mam zaufania do pielęgnacji Sephory, tak samo jak do kolorówki.
    Nie zrozum mnie źle, nie kwestionuję Twojej opinii, tylko sama po nic nie sięgnę.
    Do najtańszych nie należy, a z reguły jakościowo nie odbiega od drogeryjnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej rozumiem każdy ma swoje mniej i bardziej ulubione marki, natomiast przyznam szczerzę że jest to jeden z niewielu produktów z Sephory które się u mnie sprawdziły:)

      Usuń
  3. Ale mi narobiłaś na niego ochoty! Podobnie jak Iwetto za kolorówką Sephory nie przepadam, ale te kosmetyki pielęgnacyjne nie są złe. Mam próbki dwufazówek, olejek brązujący i te kosmetyki są spoko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam rozeznania w produktach Sephory, ale sam kosmetyk wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cena rzeczywiście mało przystępna ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety