niedziela, 1 czerwca 2014

Ulubieńcy Maja

Witajcie,

Zgadnijcie z czym do was dzisiaj przychodzę:) Pewnie nie trudno się domyśleć, że na koniec miesiąca muszą być to ulubieńcy kosmetyczni.  Pokażę wam kilka produktów, które się u mnie sprawdziły i które są już ze mną dłuży czas.

Nivea, Łagodząca Pianka Oczyszczająca- na temat tego produktu nie będę się zbytnio rozpisywać, cała moja opinia o tym produkcie, którą dalej podtrzymuję jest TUTAJ.

Soraya, Kolagen/Elastyna Pielęgnacyjny Krem Nawilżający- początki były różne, natomiast przy dłuższym stosowaniu zauważyłam poprawę kondycji mojej skóry. Chociaż powiem, nie skromnie, nie mam z nią większych problemów ;). Na pewno stała się bardziej nawilżona i sprężysta. Przy cerze normalnej i lekko przesuszonej sprawdzi się na pewno, natomiast nie jestem w stanie powiedzieć jak będzie działać na innym rodzaju skóry. Niebawem zrobię osobną recenzję na temat tego produktu. 

Mac, Mineralize Skinfinish "Soft and Gentle" Puder Rozświetlający-produkt ten podbił moje serce, i mogę śmiało powiedzieć że jest to mój kosmetyk KWC. Nie mogę sobie wyobrazić bez niego makijażu. Uwielbiam kiedy coś mi się błyszczy na twarzy, a ten kosmetyk daje przepiękny efekt tafli wody na skórze. Nie jest to nachalne, nie ma dużych drobinek ale niesamowicie odświeża i dodaje blasku całemu makijażowi. Przede wszystkim posiada kolor, który idealnie stapia się z każdą cerą. Jestem osobą która specjalnie nie przepada za zbytnim zmatowieniem, i uważam że twarz z dodatkiem takiego produktu wygląda bardziej naturalnie i zdrowo.

Mac, Cremesheen Glass "Boy Bait" Błyszczyk do Ust- urzekł mnie niesamowicie delikatnym subtelnym i naturalnym kolorem w odcieniu nude. Co najważniejsze, nie jest przeźroczysty ale też nie nadaje efektu "wybielonych" ust. Ma również dodatkową właściwość nawilżającą, a jednocześnie długo utrzymuje się na ustach pozostawiając je zregenerowane i zdrowe.

Yves Rocher, Repair Balsam do ust regenerujący- nie czytałam wcześniej żadnych opinii o tym produkcie, kupiłam go po prostu bardzo spontanicznie, akurat był w promocji. I nie żałuję. Bardzo pomógł mi w regeneracji moich ust, niestety mam tendencję do mocnego wysuszania, i ciągle zmagam się z suchymi skórkami. A teraz odkąd używam tego balsamu regularnie, nie widzę tego problemu. Genialnie nawilża i odżywia. Ma bardzo przyjemną kremową konsystencję. Do tego bardzo delikatny nienachalny zapach. No i cena przyzwoita .Już w zapasie mam drugi:)

 
 
 
Miałyście okazję używać któryś z tych produktów? Jakie są wasze rekomendacje?
 
 
Pozdrawiam:)
women-beauty
 
 

4 komentarze:

  1. Niestety nie miałam żadnego z tych produktów, ale lubię makijażówkę od Maca, więc pewnie puder rozświetlający by mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytam bardziej obszerny post dotyczący kremu Soraya :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Soft and Gentle jest świetnym rozświetlaczem ;) Ależ Ci go już ubyło :D Widać, że lubisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. potwierdzam -krem kolagen elastyna firmy Soraya to naprawde super produkt. fajnie pielegnuje wygładza skore efekt przy regularnym stosowaniu jest niesamowity - polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety